DOŻYWOTNIA GWARANCJA

Jeśli którykolwiek z produktów Peak Design przestanie działać prawidłowo lub popsuje się, naprawimy go lub wymienimy na w pełni funkcjonalną sztukę produktu w takim samym lub lepszym stanie.

Uwaga – gwarancja nie obejmuje uszkodzeń / defektów typu zarysowanie, obtarcie, które są normalnymi śladami występującymi podczas użytkowania produktów. Jednak jeśli tylko wystąpi defekt uniemożliwiający codzienne użytkowanie produktu, jesteśmy z Tobą.

Wymiana produktu na w pełni funkcjonalną sztukę oznacza możliwość wymiana na produkt odpakowany, używany jako demo, jednak z zastrzeżeniem iż nie może on być w gorszym stanie niż produkt zgłaszany do wymiany oraz nie może on posiadać żadnych wad funkcjonalnych.

ZGŁOSZENIE WADY

Masz produktu w którym wystąpiła wada?
Wypełnij formularz i załącz zdjęcia przedstawiające występującą wadę oraz skan lub dokument elektroniczny potwierdzający nabycie produktu na terytorium Polski.
My zajmiemy się resztą.

Link do formularza reklamacyjnego SANSA EUROPE

REKLAMACJA STATYWU

Chcesz zgłosić usterkę statywu Travel Tripod?
Sprawdź czy to na pewno usterka i zapoznaj się z instrukcją postępowania reklamacyjnego: