DOŻYWOTNIA GWARANCJA

Jeśli którykolwiek z produktów Peak Design przestanie działać prawidłowo lub popsuje się, naprawimy go lub wymienimy na w pełni funkcjonalną sztukę produktu w takim samym lub lepszym stanie.

Uwaga – gwarancja nie obejmuje uszkodzeń / defektów typu zarysowanie, obtarcie, które są normalnymi śladami występującymi podczas użytkowania produktów. Jednak jeśli tylko wystąpi defekt uniemożliwiający codzienne użytkowanie produktu, jesteśmy z Tobą.

Wymiana produktu na w pełni funkcjonalną sztukę oznacza możliwość wymiana na produkt odpakowany, używany jako demo, jednak z zastrzeżeniem iż nie może on być w gorszym stanie niż produkt zgłaszany do wymiany oraz nie może on posiadać żadnych wad funkcjonalnych.

ZGŁOSZENIE WADY

Masz produktu w którym wystąpiła wada?
Wypełnij formularz i załącz zdjęcia przedstawiające występującą wadę oraz skan lub dokument elektroniczny potwierdzający nabycie produktu na terytorium Polski.
My zajmiemy się resztą.

Podaj dane osoby zgłaszającej reklamację produktu:

Numer w formacie: Komórkowy bez przedrostków np: 123123123, Stacjonarny z dwucyfrowym przedrostkiem kierunkowym np: 4212312312

REKLAMACJA STATYWU

Chcesz zgłosić usterkę statywu Travel Tripod?
Sprawdź czy to na pewno usterka i zapoznaj się z instrukcją postępowania reklamacyjnego: