REKLAMACJA STATYWU TRAVEL TRIPOD - Jak postępować

Wszystkie produkty marki Peak Design objęte są wieczystą gwarancją. Taką gwarancją, niezależnie od modelu, objęty jest oczywiście statyw Peak Design Travel Tripod oraz wszystkie akcesoria do niego.

W celu umożliwienia samodzielnej konserwacji statywu oraz ograniczenia wpływu na środowisko poprzez zmniejszenie konieczności transportowania statywu między Użytkownikiem a serwisem, Peak Design zaprojektował statyw tak, aby wszelkie prace serwisowe mogły być wykonane przez Użytkownika.

Statyw Peak Design Travel Tripod skonstruowany jest tak, aby każdy Użytkownik mógł w szybki i łatwy sposób, dokonać jego wewnętrznego czyszczenia, wymienić dowolne podzespoły lub poddać je konserwacji.

Modułowa konstrukcja statywu, zapewnia możliwość rozłożenia go na części pierwsze. Nie wymaga to fachowej wiedzy i wystarczą do tego narzędzia, które dostarczane są wraz statywem przy jego zakupie.

Wystarczy zapoznać się z poniższym filmem instruktażowym, w którym każde kroki konserwacji oraz wymiany poszczególnych elementów są szczegółowo omówione:

Peak Design Travel Tripod - konserwacja, regulacja i części zamienne

PROCEDURA REKLAMACYJNA

Aby skrócić proces reklamacyjny, oszczędzić Twój czas i uniknąć niepotrzebnego odsyłania statywu do serwisu, sprawdź czy zgłaszana przez Ciebie usterka jest faktycznie usterką!

Sprawdzić to możesz oglądając powyższy film.

  1. Jeżeli domniemana usterka i nieprawidłowość w jego działaniu jest wynikiem złej konfiguracji statywu lub wymaga drobnych regulacji – zrób to sam, postępując zgodnie z wskazówkami z powyższego filmu używając narzędzi, które otrzymałeś/aś wraz z statywem.

  2. Ciesz się sprawnym statywem i eksploruj go dalej bez końca powtarzając czynności konserwacyjne co jakiś czas.

  3. Jeżeli usterka dotyczy tylko jednego z podzespołów statywu, opisz problem w formularzu reklamacyjnym i załącz zdjęcie usterki. Link do formularza reklamacyjnego znajduje się na dole strony.

  4. Po zgłoszeniu reklamacji, przedstawiciel serwisu skontaktuje się z Tobą, potwierdzi jej przyjęcie i udzieli dalszych wskazówek.

  5. Po uzyskaniu akceptacji zgłoszonej reklamacji, odeślij nam tylko uszkodzony moduł lub postępuj zgodnie z wskazówkami przedstawiciela serwisu.

  6. Po otrzymaniu uszkodzonej części, nasz serwis odeśle do Ciebie pozbawiony wad element. Będziesz go mógł/a w szybki i łatwy sposób wymienić sam.

  7. Jeżeli zapoznałeś się z filmem instruktażowym i stwierdziłeś/aś, że usterka dotyczy całego statywu lub nie jest możliwa indywidualna wymiana podzespołów, zgłoś reklamację całego statywu postępując jak w punktach 3,4,5. Nasz serwis po uznaniu reklamacji wymieni statyw na egzemplarz pozbawiony wad.

W każdym momencie procesu reklamacyjnego lub gdy potrzebujesz wskazówek w trakcie indywidualnej konserwacji statywu, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Aby uniknąć usterek wynikających z niepoprawnego użytkowania statywu, poznać akcesoria do niego, a także aby cieszyć się jego wszystkimi funkcjami i możliwościami, koniecznie obejrzyj także ten film:

Peak Design Travel Tripod + akcesoria - wskazówki i instrukcje